Opleiding fotografische vormgeving Fotovakschool

Op 26 augustus start ik de opleiding fotografische vormgeving aan de www.fotovakschool.nl in Apeldoorn. Eerder heb ik al een aantal cursussen gevolgd bij Fotogram in Amsterdam, echter de passie voor fotografie maakt dat ik mij verder wil verdiepen en ontwikkelen in fotografie. Na het bezoeken van open dagen uiteindelijk begin van dit jaar de keuze gemaakt om de opleiding fotografische vormgeving te gaan doen aan de fotovakschool. In eerste instantie gekozen voor Amsterdam, echter door te weinig inschrijvingen wordt de start van de opleiding doorgeschoven naar februari 2011. Heb toen besloten om naar Apeldoorn te gaan waar de opleiding wel in september 2010 van start gaat.
Op deze blog wil ik mijn ervaringen en vorderingen met eenieder die dit leuk vind delen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fotovakschool vs Fotoacademie

Allerretour Kortrijk met Stephan Vanfleteren, Carl de Keyzer en Bieke Depoorter

Portret/stilleven naar voorbeeld - Opdracht Erotiek - Fotoacademie