Presentatie Koos Breukel

Tijdens de les van 24 november heb ik een presentatie gehouden over een portret fotograaf. We mochten zelf een keuze maken tussen een portret of mode fotograaf. Heb gekozen voor een portret fotograaf. Stephan Vanfleteren blijft uiteraard mijn favoriet maar hier heb ik al eerder een presentatie over gegeven.
Klik hier voor mijn blog over Stephan Vanfleteren eerder.
Nu wilde ik wel een huidige fotograaf kiezen en beroemd is natuurlijk altijd relatief. Heb wel een aantal portret fotografen die ik erg goed vind omdat de beelden die hij/zij maakt mij erg aanspreken. Dit zijn o.a. Rineke Dijkstra, Koos Breukel, Joost van de Broek en Manon van der Zwaal waar ik mijn eerste fotocursus bij Fotogram van heb gehad.  Heb de keuze gemaakt voor Koos Breukel omdat de zwart-wit portretten die hij maakt waanzinnig mooi zijn.
Heb de presentatie gemaakt in Prezi, een leuke manier van presenteren vanaf een soort oneindig canvas waar je continue in en uit zoomt. Zie de presentatie hieronder.





Het nieuwste boek van Koos Breukel met een selectie van zwart-wit en kleuren foto's gemaakt in de studio van de laatste 15 jaren heb ik deze week gekocht. Een prachtig boek..

www.guillaumefotography.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fotovakschool vs Fotoacademie

Allerretour Kortrijk met Stephan Vanfleteren, Carl de Keyzer en Bieke Depoorter

Portret/stilleven naar voorbeeld - Opdracht Erotiek - Fotoacademie